Facebook   6 comments

În anul acesta, Facebook-ul a devenit mult mai popular decât hi5-ul şi celelalte site-uri de genu’ „matrimoniale”. Dacă nu ai cel puţin 100 de prieteni pe Facebook, fie ei şi necunoscuţi, eşti un nimic, dacă nu ai dat „like” la poza amicului tău, eşti varză, dacă nu joci „FarmVille” de 30 de ori pe zi şi nu dai „Share” la ce ai găsit tu prin vecini, lumea se supără, dacă nu ai deschis Facebook-ul tot timpul în bara de start, nu valorezi două parale. Într-un cuvânt (sau mai multe), Facebook-ul it’s about combination, you know (vezi reclama Vodafone) :> :)). Această mega-popularizare a site-ului se datorează într-o oarecare măsură şi filmului creat pe această temă, numit The Social Network.
Am uitat că trebuie să pui la rude tot familionul, iar dacă n-ai fraţi/surori, pui prietenii cei mai buni. Aşa se face, mna. La „Relationship Status” sau cum i-o zice e musai să adaugi persoana cu care eşti în „relation”, sau că eşti văduv/ă, divorţat/ă, ar mai trebui şi un act doveditor, ştiu eu :-??. Dacă pui acolo „singur/ă”, eşti marginalizat. Cine ar vrea să aibă ca prieten pe Facebook pe cineva care e necombinat? 8-|
În secţiunea „Home” a Facebook-ului găseşti picanteriile, amănuntele care fac deliciul holbatului la monitor. Cine cu cine se ceartă, ce îndrăgosteli se mai practică recent, scandaluri legate de tot felu’ etc. Mai dai un „like” pe ici, colo şi lumea începe să-ţi returneze. E ca primitul commenturilor pe hi5. Ştiţi massurile, gen „PoZe NoYY AssT coommm, dau Bek 😡 :*:*:* http://www.sexisirea.hi5.com”. Oricum, dacă e să mă întrebaţi pe mine, prefer Facebook-ul, pentru că sunt tipul uman curios, genul care ar dori să ştie tot, dar să nu spună decât celor care ştiu să păstreze secretul. Nu joc FarmVille sau alte chestii, dar ştiu cum se joacă => mult stress.
V-am pupat! :*

Enjoy!

Posted Decembrie 6, 2010 by myhu in decembrie 2010

6 responses to “Facebook

Subscribe to comments with RSS.

  1. :D…uitate la The Social Network
    e filmul despre cum a a luat viata Facebook-ul:P
    e super….merita vazut:)…:D

    bafta

  2. L-am văzut omule, tocmai de-aia i-am pomenit numele.
    🙂

  3. Tu ai vorbit despre populatia pitzi a Facebook-ului in postul asta si chiar nu cred ca acest site s-a hi5-izat chiar atat de rau. Eu spre exemplu, si nu cred ca sunt singurul, am doar prietenii pe care chiar ii cunosc, nu stau 23 de ore pe zi cu el deschis si totusi pot sa spun ca e site-ul pe care il vizitez cel mai des pentru ca imi place: de la design pana la faptul ca pot sa dau un like atunci cand chiar imi place o poza.
    Nu cred ca trebuie sa generalizam acum. Facebook e un site foarte tare si e chiar pentru prieteni. Adica nu matrimoniale si alte tampenii.

  4. o doamne vad si eu un post depsre facebook jur ca asa e cum zici tu pe cuvaaant!!!Dumnezeule au inceput sa ma exaspereze chestiile cu starea;singur/intr-o relatie etc.adica pe bune exista o sumedenie de persoane care nu sunt intresate de ce fac altii .pt mine faceook ul a devenit un soi de ziar cu barfe8-|really.cred ca esti de aceeasi parere .in fine mi se pare totusi normal ca atunci cand esti foarte happy sa impartasesti reusita ta dar nu exagerat cum afc unele persoane..sau mai e chestai cu la ce facultate ai intrat ok frate ai intrat la drept ai muncit pt. asta acu basta am inteles te dai mare si tare it’s ok dar nu exagera ca la un moment dat imi vine sa-ti dau „block”.:Dam dreptate?

Lasă un răspuns

