Holiday, finally!   16 comments

Ca să încep direct, am terminat cu  Cambridge-ul. A fost îngrozitor de obositor, referindu-mă la durata testelor scrise, cu pauze de câte 15  minute între probe. În total, am stat şi am scris aproximativ 7 ore! Acum la cât de organizaţi sunt englezii ăştia, ca naţie, puteau să se ocupe în aşa fel încât să nu-mi fie rău la sfârşit şi să nu mai fiu în stare să scot o vorbă până acasă. Că tot veni vorba, am dat la Bucureşti, dom’le. La partea cu ascultatul (adică Listening),  se auzea cu un ecou ciudat şi vorbele aveau o claritate indescifrabilă de noi, probabil înţelegeau doar englezii. Anyway, l-am dat, am terminat cu el. Sper să iau, acum nu  ştiu exact cum era baremul, nu ştiu cum erau toate răspunsurile, de aceea nu pot da un verdict în legătură cu prestaţia mea. Voi anunţa pe 31 iulie încolo, când vor veni rezultatele.

În altă ordine de idei, într-adevăr a venit vacanţa şi pentru mine! Am primit o leapşă de la Diana în care să spun ce îmi propun să fac vara asta.
Păi vara asta vreau să:
-stau să mă uit la Cupa Mondială până la final;
-să dau de carnet, dacă nu reuşesc vara asta, la toamnă;
-să merg la mare cu ai mei ( nu cu părinţii mă! :)) );
-să NU mă bronzez excesiv;
-să mă organizez puţin mai bine, în toate;
-să fac bani :d, chiar dacă vara e o perioadă de cheltuială masivă;
-să mă apuc puţin de citit operele pentru BAC;
-să joc fotbal şi biliard în exces;
-să mă tund :-?;
-să mănânc tot ce vreau, tot ce-mi place şi cel mai important, CÂT vreau;

Toate astea sunt dorinţe puse pe moment, în mintea mea de adolescent trezit la 8 dimineaţa or fi mai multe, da’ zic că-s suficiente, deja am depus un efort supra-omenesc.
Cât despre blog, voi scrie din ce în ce mai rar pe el, no offence. Vreau să las calculatorul pe locu’ 456578605786504264285760876 în vara asta.
Enjoy! :*

Posted Iunie 22, 2010 by myhu in iunie 2010

16 responses to “Holiday, finally!

Subscribe to comments with RSS.

  1. 1.esti obsedat!
    mie-mi plac femeile, tie fotbalu! urat, nenica[-(
    2. cand faci cinste?!;;);;):x
    3. mergem la mare, baaaaaa!!!!!:x:x:x
    4. cand ai zis ca dai de baut?!:)))
    5. ce cct sa mai tunzi? ti-a crescut pleata de la atata engleza?!
    :))
    6. mai repeta ca sa fiu sigura ca tu chiar dai de baut!!:))
    :)) adica dupa ce ai terminat si dupa ce ai luat cat ai luat! adica A! B-)

    7.!!! am uitat sa pun chestii cu mancat!!!! damn! in chestiile alea ale mele de vara!!!!!!
    Food, i love you!!!:X:X:X

  2. Sa te tunzi ai reusit, mai ai celelalte:))

  3. bai mih. bravo ma>:D una mica! :”> seriiios!!! ca altfel:-w…nici nu sti ce te asteapta!:-w

  4. c au facut ma astia :)) au sarit partea cea mai importanta din comentariu. jos cu ei..:)) semnat, oana exclusa

  5. deci cum iti spuneam…si nu se vede:)) …pentru satisfactia mea personala..si iertarea ta totala..astept o pagina :”> cu dedicatzie…pentru oana:-s:D.si sa fie barosana!

  6. cand faci cinste:>?

  7. Ba, de luat iei sigur ca nu degeaba ai muncit atata… idea e cand il uzi? Bautura ma!!! Multa! Sa uitam sa ami vorbim si in romana, daramite in engleza.
    Imi pare bine ca ai revenit printre noi si ca nu mai esti stresat si acum abia astept sa ne mai intalnim prin oras.

  8. Hai mha sa iti dau si tie comment;;)
    ca tie nu iti dadusem
    mmda…interesante si dorintele tale:D
    eu vreau sa mananc multe cirese vara asta
    :))))
    si sa ma distrez
    si.
    ..
    nu mai stiu
    :)))
    >:D<:*

  9. Am mâncat cireşe 😀
    Să-ţi faci şi tu un blog 8-|.
    :*

  10. aproape toate dorintele tale sunt usor de indeplinit:P depinde cat chef si vointa ai:))

Lasă un răspuns

