The Annoying Orange   22 comments

Nu ştiu cum să spun, dar chestia asta a luat amploare. Hai să începem uşor:

În clasa mea, există un calculator recent cumpărat, cu de toate pe el, inclusiv net. Youtube-ul e la putere în clasă, iar când nu e el, ne salvează nu ştiu ce stick cu nu ştiu ce melodii. Nu ştiu cum, într-o zi oarecare, din întâmplarea ce mai pură, cineva a dat peste un video cu o portocală, stresant de enervantă. Bine, „The Annoying Orange” nu poate să te ducă cu gândul că portocala asta tembelă e de fapt o prinţesă cu vocea cristalină, dar, a început să-mi stoarcă creierii.

Şi ca să fie şi mai rău, portocala asta revine cu câte un episod la un interval mic de timp. Aşa că, toată clasa a început să parafrazeze vorbele portocalei. Hai, în pauză ca-n pauză, dar chiar şi în timpul orelor.

Ok, am înţeles, te uiţi o dată, de două ori, hai treacă de la mine de trei ori, da’ în fiecare zi să te „chiombelezi” (inventat) la aceeaşi chestie şi să râzi ca şi cum ai vedea-o pentru  prima dată, deşi cunoşti replicile pe de rost ( până şi eu le cunosc, la cât de mult am ascultat porcăriile alea ) mi se pare cel puţin deplasat.

Şi din cifrele estimative ale vizualizărilor clipurilor, multor persoane ori le lipseşte o doagă, ori s-au îndrăgostit de căcăreaza aia cu dinţi portocalii.

Cum e posibil să existe milioane, chiar zeci de milioane de vizualizări la chestia asta?

Vi se pare nemaipomenit de amuzant? Vreţi să-l revedeţi la nesfârşit?  😐

God! 8-|

Posted Mai 11, 2010 by myhu in mai 2010

22 responses to “The Annoying Orange

Subscribe to comments with RSS.

  1. mihu… Knife :)))=))))))))))

    te tai ca pe Pain-Apple :))))

    :*
    hai , stii ca te iubesc :))

  2. „deşi cunoşti replicile pe de rost ( şi eu le cunosc, de câte ori am ascultat porcăriile alea ) mi se pare cel puţin deplasat.” – Multumesc, tocmai m-ai facut deplasata:))

  3. cea mai funny replica a postului ,, printesa cu voce cristalina”.portocala e un EL,nu o Ea:))
    anyway,nu sunt addicted,decat ca am retinut replicile.

  4. sunt de acord cu tine :)te sustin myhule ;))

  5. Din câte ştiu eu, încă nu se ştie nimic de existenţa fructului „portocal”. Termenul este folosit DOAR pentru a descrie arborele ce produce fructele numite portocale.
    Cât despre genul feminin folosit, poţi să foloseşti tu masculinul începând de acum:))
    Ne-a luminat Adina, dom’le! 8-|

  6. >:P
    ti-am explicat p mess la ce ma refeream:)

  7. ok.wanna fight?:>
    deci mihu,eu ma refeream la asocierea dintre ,,printesa cu voce cristalina” care se refera la un personaj feminini si ,,orange-ul” acela care e un baiat!
    multumit?

    • Nu, pentru că nu aveam cum să spun „portocalul ăla”, sună aiurea, recunoaşte.:|
      Du-te la „doughnuts” [=)))] şi să nu uiţi să-mi aduci mâine:D

  8. momentan reconsider ideea de ati aduce maine DOUGHNUTS!
    >:)

  9. v-ati tampit cu totii:|

  10. hei myhu, hei!
    :))
    eu cred doar ca esti invidios. portocala si sacoul meu au facut mai multe ravagii in lumea femeilor cu „votci” cristaline.
    si apare in fiecare vineri.
    si da, miorita este „deplasata”
    si da.
    am terminat
    :))
    :*

  11. Hei Myhu, hei, hei Myhu…hei Myhu…nu ai simtul umorului ma!
    E chiar amuzanta atata timp cat nu o lasi sa te enerveze. Mai bine sa iti placa decat sa te enerveze, pentru ca daca ajungi sa te enerveze, chiar o sa te enerveze rau de tot pentru ca pentru asta a fost conceputa.
    Fantastic cuvantul „chiobelezi”!
    Over and out!

  12. hai mah k e foarte dragutza portocala aia/ portocalul ala ( ca vad ca e o chestie foarte dezbatuta). mie imi place…iar mory imita perfect rasul ei..:P hey, tomato, I was wondering if we could..ketchup! credeam ca si tie iti place…eh, e adevarat ca si noi cam exageram. but be patient…ca pana la urma o sa ne plictisim si noi. >:D<

  13. clar!
    daca nu imi gasiti sacoul, toti sunteti niste annoying! clar
    :))
    :*

  14. Pingback: Annoying si sacou! « Grivie

Lasă un răspuns

