Ce se-ntâmplă, vierme?   12 comments

Am fost în dubiu până astăzi în legătură cu ce voi posta. Colegii m-au ajutat să iau o decizie imediată.

În concluzia de început, voi vorbi azi despre Râmele care apar pe asfalt imediat după ploaie.

N-am o problemă propriu-zis, dar chiar nu înţeleg! Adică, am văzut azi vreo opt sau nouă viermi inelaţi exact în locuri unde dedesubt se afla ciment brut! Cât despre distanţele parcurse de râme pe termen scurt, garantez că nu se pot deplasa atât de repede încât să fie prezente pe asfaltul potrivit, după ploaia potrivită. Să aibă ele vreo putere miraculoasă, să fie înzestrate cu aşa-zisul termen „Al şaselea simţ” ( de fapt, la ele ar fi al doilea, că doar simt) de care nimeni nu a auzit până acum? Tot ce e posibil.

Plus că râmele sunt în general fiinţe paşnice, care sunt de obicei folosite ca momeală în cârligul pentru peşte sau sunt găsite de ghindoci ( îmi place termenul ) şi băgate în gură, în nas, aşa, de curiozitate. Nu le văd să iasă în faţă în halu’ ăsta, să-şi etaleze muşchii doar din pur narcisism. Ceva se întâmplă! Ai vreo idee? Te rog, luminează-mă şi pe mine.

Data viitoare despre prieteni şi prietenie, cu sensul de bază.

În concluzia de sfârşit, poftă bună!

Enjoy!

Posted Martie 29, 2010 by myhu in martie 2010

12 responses to “Ce se-ntâmplă, vierme?

Subscribe to comments with RSS.

  1. sa-ti bagi un vierme in nas?:-&:))
    eu nu am observat nicio rama pana acum.
    cine stie:poate e sezonul ramelor,se inmultesc si ele dupa ploaia.n-au ce face sub pamant.

  2. nici macar nu ai zis de unde ai poza![-(

    stf!:))
    si mie imi plac ramele, sa nu ziceti ceva de rau!:x

  3. Poza este de la GRIVIE, pe numele ei mic!
    Na!:))
    :*

  4. aoleeuuu…eu o sa zic de rau…e absolut scarboasa poza de la final
    oribila
    si groaznica!!!!!
    „msssssss”
    :-&:-&
    :)))))
    nu o sa iti mai citesc blogul
    =))))
    >:D<:*

  5. Ce sa stie ma Kiki! Oricum, asta e o problema care necesita implicarea CSI Tgv cred! :)):)) Trebuie sa aflam cum muschii lor rotunzi fac ramele sa iasa prin asfalt. O sa astept cu nerabdare ancheta! :))

    Ne-am dilit de tot! Vorbim despre rame!!! :))

  6. Ma asteptam sa spui ca data viitoare ai sa vorbesti despre ciupercile sau buretii, care ies, bineinteles dupa ploaie.

    PS: vomititiva poza. [ :*

  7. Ma urasti prea mult 😐

  8. SCARBOSULE ! :-&

  9. eu ti’am spus teoria mea :-??

    si din cate stiu, ramele sunt prezente pe asfalt in apropierea unor crapaturi sau alte surse de pamant… deci, nu ies prin asfalt, ies din pamant si ajung pe asfalt ( cu apa , forta lor sau alte metode magice )

    …asa, m’am explicat :))

Lasă un răspuns

