Memories   25 comments

Revin cu un post despre care azi mi s-a sugerat să scriu. Chiar mi-a surâs ideea şi am decis să încep.

Tema principală e copilăria: cu toate defectele şi toate atuurile, în acelaşi timp.

Încep să cred cu adevărat vorbele spuse de cei mai mari ca mine, şi anume că-mi va lipsi copilăria şi că-mi voi dori să redevin cimpoiaşul ăla mic şi pus pe stricat orice. Da, cam aşa eram eu în copilărie, mă rog, cu mici ajustări! Dar nu eram neascultător sau nesimţit, dovadă că şi acum sunt o persoană ok (zic eu).

Acum urmează câteva din faptele „bune” pe care le făceam când eram ghindoc, sau ce-mi amintesc eu:

1. La grădiniţă, când venea ora de culcare, eu nu puteam nici în ruptul capului să dorm. Mă frichineam în pat, doar să dau senzaţia că dorm. Până când, într-o zi, doamna Victoriţa (n-am uitat numele), îngrijitoarea, m-a văzut că eram treaz şi a venit şi a început să-mi dea, frate:)).

De atunci m-am lecuit de nedormit, adormeam instant doar când o vedeam:)).

2. Îmi plăceau nespus radiourile portabile! Reprezentau ceva minunat! Şi cum al meu bunic poseda un astfel de obiect, eu i-l ceream mereu, doar să-l ţin în mână. Când îl vedeam în mâna mea, simţeam o poftă nebună de a-l trânti cu toată forţa mea (mică)! Şi exact asta făceam. Bunicul îl lua de jos, îl curăţa şi verifica dacă mai merge. Probabil că era foarte rezistent, că nu prea păţea nimic. Şi atunci îl voiam iar şi plângeam după el. Fiind irezistibil, ca orice copil mic plângând, iar mi se dădea aparatul şi îl buşeam până mă plictiseam:).

3. Genunchii mei erau vraişte când eram mic. Mereu cădeam, fiind mult prea nerăbdător pentru vârsta la care ” pempărsu’ ” era baza. Dar nu plângeam când luam „buf”; mă ridicam şi continuam alergarea:)).

4. Îmi plăcea să mănânc nişte plante care se găseau lângă anumiţi copaci, cum ar fi cel din curtea grădiniţei.Mă duceam cu nişte prieteni şi mâncam numai ierburi d’alea:)). Acum mă gândesc cum de creşteau aşa de repede, cine sau ce le uda atât de des?:)):”>

5. Nu-mi plăcea să mă murdăresc, dar nu puteam evita uneori. E urât să-i vezi pe ceilalţi umblând cu picioarele pline de noroi, sau cu hainele mânjite de tot felu’ de chestii ce se găsesc în partea mai rurală a tării:)).

Ca o concluzie, aş vrea să spun că e foarte ok să priveşti înapoi, îţi provoacă un sentiment pe care începi să-l uiţi, cu timpul.

P.S. : Bonus!! Ietă ştrengaru’!:”> :)) (îmi asum vina pentru calitatea proastă a pozei) 

 

Posted Martie 10, 2010 by myhu in Uncategorized

25 responses to “Memories

Subscribe to comments with RSS.

  1. hai ca m-ai facut sa zambesc si sa-mi aduc aminte si eu de ruxy aia mica si zgubilitica!
    :))
    :*

  2. Ma regasesc in cel putin jumate din ce ai povestit! Mai putin partea cu mancatul ierbii…aia e chiar ciudata:)) In orice caz, nimeni nu a zis ca e rau sa iti amintesti de trecut. Din contra. Esti tare Mihule! Felicitari pentru idee!

  3. Erai dulce cand erai miiiiiiiiic:>

  4. Partea cu cazaturile imi aminteste de mine.Mai am o gramada de semne in genunchi:))si in coate.Am cazut si in barba:-?.Mie cel mai mult imi placea sa plang.Imi era frica de curcan,pentru ca m-a muscat de fund.Si de berbec.Asta nu m-a muscat,dar era cam naravas.

    p.s:super dragutza poza;))>:D:D<

  5. si pe mn m-a prins tin minte odata ca nu dormeam.si daca tin bine minte pare-mi-se ca tot d-na Victorita a fost :)) periculoasa femeia aia…
    nu mai tin minte..oare mancam si eu iarba p-acolo cu tine? -)) eu stiu ca mancam flori d-alea care aveau ceva dulce inauntru 😡
    faina tare copilaria 🙂

    piedicutza (apo)
  6. ingrijitoarea de la gradinita mea se numea d-na Lucica ( am si poza cu ea :D), dar era de treaba. mi-a plauct faza cu mancatul ierbii, da` e foarte ciudata. de fapt, si eu cand eram mica mancam pica de pe pereti din casa bunicilor ( stii tu, picatzelele alea stralucitoare care se puneau pe pereti inainte)

  7. a, in ca ceva:pune si alte pozeeee

  8. Erai mai gras!

  9. deci…iti dai seama ca ne-am nascut in aceeasi zi…deci noi de atunci zi de zi am supravietuit pe pamantu asta fara sa stim ca in paralel cu noi mai e cineva?:))) nu stiu daca int ce vreau sa zic…dar oricum:)))

  10. Fusei inspirat de pozele noastre, domnule:))!

  11. Fusei inspirat de pozele noastre, domnule:))?

  12. „Ghindocii” cresc. Si sunt napaditi de aminitri… 🙂

  13. ce faci?

  14. hah doamna Victorita =))
    ce mici eram maaaa

  15. Doamneee ce fata aveai baaa:)))
    hai k semeni cu ala din poza…si cu ala care statea cu me in banca:):)

Lasă un răspuns

