Nu-i tocmai aşa!   16 comments

„-Băi Myhule, nu mai postezi şi tu?”

„-Hai mă, ce faci cu blogu’ ăla?!”

„-Te-ai lăsat de blogg-uit, mă?

Nu mă, nu m-am lăsat:)). Drept dovadă, uite postez:D.

Postul ăsta este un răspuns la postul lui Ruxy. Ea zice că fetele ies mai greu din perioada de convalescenţă după o „combinare” cu un atom de gen masculin. Eu zic că-i cam la fel. Nu-i uşor nici pentru un mascul feroce care iubeşte sau place o fată să nu se gândească la sentimente. Doar aţi văzut câti băieţi plâng după fete ( aici chiar nu fac vreo aluzie ). Că focu’ ăla lăuntric:)) ţine mai puţin, depinde de persoană. Şi după ce se asigură că nu mai e nicio şansă de împăcare ( mă da’ niciuna! ), atunci el se gândeşte la o viitoare. Păi ce să facă săracu’? Să stea să se milogească de ea? Ştiu că fetelor le place să fie băgate în seamă, să fie on the top of the world, da’ nici în halu’ ăsta!!

În altă ordine de idei, clasa a-11-a e the best până acu’! Chestia serioasă e că m-am hotărât să dau Cambridge-ul ( examen de limba engleză foarte foarte foarte greu, la care tre’ să ai cunoştinţe bogate şi să-ţi meargă gura! ). M-am apucat deja de lucru. Măcar să iau un C ( adică pass ), că vă fac cinste tuturor care citesc postul ăsta!:))

Enjoy!

Posted Martie 2, 2010 by myhu in martie 2010

16 responses to “Nu-i tocmai aşa!

Subscribe to comments with RSS.

  1. eu sunt prima, eu am prima cinste!
    si mai sunt si sefa!
    si te-am si batut la cap sa scrii!
    si ti-am fost si muza de inspiratie!

    si am si ras (aproape cu lacrimi:)))
    baftalo, myhule!:X
    :))
    si da, imi place!
    masculule feroce!B-)

  2. …la vara faci cinste…ca iei Cambrige-ul macar cu C ca altfel te tine tanti Gabi sechestrat in casa toata vara -)):))..

    BAFTA!

    piedicutza (apo)
  3. mihule, ti-am mai spus: tu nu poti sa iei C, intelege odata! pun pariu ca tu iei B sau A. that`s for sure! successsssss la invatat. eu chiar dak dau tot in vara, parca nu am nici un spor la invatat. nu am intrat inca in atmosfera aia agitata de examen…sper sa se intample mai repede, ca daca nu….o sa iasa urat.

  4. da, lasa mihule, ca si daca il luam, nu o sa fie super? la anu` suntem boieri!

  5. te contrazic(asta fac mereu:D)nu e prea valabila chestia cu on the top of the world.

    iei cambridge-ul.cu un B si tot il iei.

  6. vezi că am citit şi eu :-„

  7. Da,inteleg punctul tau de vedere Myhu>:D:D<Dar trebuie sa te contrazic.Sunt prea putini cei ce incearca toate metodele de impacare.Si cativa dintre acestia o fac din obsesie sau pt a dovedi un anumit lucru.Si daca fata nu vrea din prima(pt ca na masculu i-a pricinuit anumite neplaceri),tot el,masculu,renunta si spune celebra replica:"Daca nu vrea nu vrea,da-o dreacu.Cata frunza,cata iarba":))

    p.s:chiar e tare a11a\:d/

  8. Cam multa lume citeste postu’ asta, hahaha. Ai grija.

  9. ppfff….bineinteles te contrazic!!!stim mai bine de ce:))) cata dreptate are badi…p bune!!!!noi suntem fraiere si punem mult mai mult suflet intr-o relatie ..pe cand voi…hm..hai sa nu fiu rea si sa zic k nu sunteti capabili sa tineti la o fata cat tine o fata la un baiat, dar…oricum treceti mult mai usor peste o relatie!

    parerea mea:))))

    a si da…e ft tare a 11
    a si bafta multa cum ar zice profa de tic
    a si…
    cumpara-ti mha sticla cu apa si nu mai cauta p jos ca disperatu’
    =))))))

    see ya
    >:D<:*:*

  10. Asa :D, pai nu, n ai dreptate, n ai avut niciodata, baietilor nu le pasa in general, de aia ies mai usor din „convalescenta” fata de fete.

    Si da, on top of the world ma simt :))

  11. :)) a zis ca esti tare fain si frumusel:))
    te-a vazut in video;;):>
    >:P
    de care o sa vbim maine in cc!:))

  12. Ba omule, baietii e porci, dar nici femeile nu e oameni! asta sa stii de la mine. Revenind la postul tau, nici toate fetele nu sufera atat de rau dupa fiecare baiat asa cum nici baietii nu isi iau zilele pentru o fata decat daca cine stie…sunt obsedati. Depinde de fiecare persoana in parte.

    Acum cu privire la Cambridge…bafta suprema! Sa nu te prind ca iei mai putin de B ca faci cinste dubla la C. Ai inteles? :))

Lasă un răspuns

