Iarna, un calvar!   9 comments

Îmi cer scuze pentru inactivitatea mea în domeniul blogului, am avut treburi mai importante, sau poate n-am avut:D. Pur şi simplu mi-am luat un concediu neplătit de la mine putere:). Aşa, voi mai posta, dar mai rar şi când cred eu că am despre ce vorbi, nu ca să mă aflu în treabă, că slavă Domnului, treburi am destule în perioada asta.

Iarna actuală, după cum sugerează şi titlul, a fost foarte grea din toate punctele de vedere.Maşinile au circulat foarte greu, majoritatea luând-o în şanţ sau zid. Şi deplasarea pentru oameni a fost îngreunată, dar nu ştiu din ce motiv, în prima zi de şcoală, elevilor din clasele I-VIII li s-a îngăduit să stea acasă, în timp ce liceenii şi studenţii au fost trimişi la unităţile lor de învăţare. Cei care au venit cu această idee „strălucită” ar fi trebuit să se gândească puţin şi la noi! Ori toată lumea stă acasă, ori toată lumea merge la şcoală! Păi nu?

A, în curtea liceului meu a avut loc un măcel continuu. Sângele a fost înlocuit, însă, cu zăpada.Sunt nişte pitici care au dat şi dau cu bulgări în oricine. Bine, în afară de profesori.

Să nu mai vorbesc de frigul adus de zăpadă. Am ajuns să mă încălzesc cu foehn-ul în clasă, colegele şi puţinii colegi îmi sunt martori. Păi chiar aşa? Dovada-i mai jos:

 

Mie mi s-a cam luat de tot omătu’ ăsta, aş cam vrea să se topească în scurt timp!

P.S.: Am citit în vacanţă „Flori pentru Algernon”. Cu toate că e tristă, cartea-i scrisă într-un mod foarte original şi o recomand :). Poftim, invitaţie la cultură:)).

Enjoy!

Posted Februarie 9, 2010 by myhu in februarie 2010

9 responses to “Iarna, un calvar!

Subscribe to comments with RSS.

  1. te-ai incalzit cu foehn-ul meu…tre sa ‘mi multumesti :))

  2. chiar!:))
    noroc cu apo.
    :>

  3. ha!!!:))
    si nu voiai sa-ti fac poza!
    uite dovada!
    feonofilie!!!:))
    feonofilule!
    :))
    :X>:D<

  4. mersi apo:D
    :”> se pedepseşte cu închisoarea, ruxy?:))

  5. cu placere colegu’ de banca :))

  6. depinde ce vrea curtea suprema de justitie!:))

  7. Mi-l imprumuti? :)) foen`ul :d

  8. e grav:))

Lasă un răspuns

