Talisman! (game)   12 comments

Încă din facerea acestui blog, am menţinoat numele „Talisman”.L-am menţionat ca ceva plictisitor, pentru că nu înţelegeam nimic din jocu’ ăsta aparent cretin.Acum, de curând, m-au convins doi amici să-mi fac şi eu cont, iar dacă nu-mi ar fi plăcut, aş fi renunţat.Am zis ok, de ce nu?

Vreau să vă mărturisesc faptul că eu cred că am devenit într-o oarecare măsură dependent de el (deja), iar partea interesantă e că sunt încă la început, nici măcar nu sunt intermediar.Da, jocul ăsta îmi ocupă foarte mult timp, da’ efectiv nu simt când trece timpul(scuze pentru împrumutul cuvântului, Alessandra Stoicescu) şi deodată mă trezesc puţin şi realizez că e 10 şi tre’ să închei brusc.

Nu ştiu ce o să fac:)).Am promis că mă apuc şi de învăţat ca lumea, dar toate planurile se risipesc când vine vorba de Talisman.

Mă mai gândesc până săptămâna viitoare şi apoi mă decid ce o să fac în continuare:).

Tu ce zici?Nu că aş ţine cont de părerea ta, dar aşa:)).

Enjoy!

Posted Ianuarie 6, 2010 by myhu in ianuarie 2010

12 responses to “Talisman! (game)

Subscribe to comments with RSS.

  1. apuca-te de invatat pentru teza si lasa joacaaaa 😛

    Piedicutza (apo)
  2. de fapt nu, TRECI SI INVATA LA ENGLEZA! imediat! :-w

    pana nu ma razgandesc, si te tin toata noaptea pe mess :)) 😀

    PS: >:D<

  3. Ia lasati baiatu in pace…joaca-te ma…ca asa fac si eu :|…ce dracu…
    nu mai reusesc sa vand guildu ala X(…poate imi dai tu 20 Ron pe el =))…am bagat 250 T-Points in el:))

    Sper sa nu inteleaga nimeni ce am zis eu aicisiha :))))

  4. mihule, apuca-te de romana, iar joaca las-o pe mai tarziu un pic… >:D<

  5. i-auzi ce face baiatu in loc sa invete:)…mai bine faceai un fifa cu mine:-„

  6. cuaie! am scapat de teze! da-i bice!!!:))

  7. :*:*

Lasă un răspuns

