Părerea voastră   34 comments

Vreau şi eu o părere sinceră.Ce credeţi voi, ăştia mai cunoscuţi, mai prieteni aşa despre mine?Cum sunt eu?Aspecte bune şi rele.Ia să vă văd:)

Am cerut asta să văd cum mă vede lumea, să văd dacă ar trebui să mă schimb cu ceva.

Enjoy!

Posted Decembrie 23, 2009 by myhu in decembrie 2009

34 responses to “Părerea voastră

Subscribe to comments with RSS.

  1. haha! acum este oportunitatea oportuna de a te ponegri in public!
    muaahaahaahaa
    :)):))
    chill, Mr. Mancacila Mihu!:))

    nu am de ce sa te ponegresc!
    pana acu nu ai suparat-o pe sefa cu nimic. esti un bun patriot, concetatean si coleg, prieten!
    imi place cand ma intrebi de zeul suprem si daca sts sau eu stiu ce este cu dedicatie pentru.. sti tu cine!
    singurul tau defect este ca manci mult! f mult!:))
    nush ce o sa faci cand nu o sa mai ai bani. o sa jefuiesti viermii si macca!:))
    aleluia, Buddah ajuta-ne!:))
    in rest, e ok!
    a, si mai ai un defect! trebuie sa-ti gasesti femee. una adevarata, ca idilele astea prin clasa nu au mers chiar asa de bine!:))
    toate cele bune!:*:*:*:*
    p.s. o sa scriu un post despre pofta ta de mancare. dar nu acu, mai de craciun:))

  2. esti ok mha! scurt si la obiect :)) :):P

  3. auzi u…”mancacila”???unde drq bagi:))
    in burta lu taicatu?:D
    u mananci si eu ma ingras:))))
    ba esti cam prea destept…pentru secolul asta…parerea mea…

  4. Indiferent de ce spune sauva spune lumea, si aici nu ma refer doar la blog ci in viata de zi cu zi, nu te schimba decat atunci cand simti tu ca este nevoie.

    P.S.: Craciun fericit >:D<

  5. Nici pe mine nu m-ai suparat cu nimic,pentru ca nu prea esti genu care sa supere pe cineva,ci mai degraba tipu care binedispune pe toata lumea.Si imi place rasul tau si glumele tale mai ales la ora istorie si de geografie:)).In rest numai de bine.

    p.s:A punctat bine Rux cu femeia[-(:))

  6. varu u stii k eu am o parere buna despre tn:)……esti un prieten,un var, f bun….un coechipier ascultator adik asculti de capitanul echipei(eu)….ai sh defecte unul dintre ele este acela k te cam oftici cand t bat la fifa:P sau la alte joace gen bucata,miuta etc….imi mai place la tn k stii s dai sfaturi at cand ai chef:))……ma distrez rau at cand te apuk nebuniile sh faci tot felul d lucruri:P……ma care e treaba cu mancatul d vb astia de la tn din clasa k nu inteleg:-??..stiu k iti place s mananci:P k dak nu ai manca nu ai trai……aaaa mi.am amintit de un defect d al tau:mai demult cand ne certam trebuia k eu s fac primul pas spre a ne impak…k u esti cam orgolios de felul tau:P……imi mai place la tn felul tau d a fi sh faptul k nu renunti niciodata…bft varu sh tine.o tot asa

  7. Rux, era Buddah ajuta’ma, da carti mai bune decat Allah…
    sa revenim , ce sa spun despre mihu?

    El e colegutu din spate ( din pacate ), si spun asta doar din cauza faptului ca batzaie picioru in permanenta, odata cu picioru se misca si banca, odata cu banca si scaunu meu, odata cu scaunu meu si eu… E GROAZNIC, parca stau pe un santier si s’a gasit cineva sa dea cu picamaru pe silence…. ~X(~X(~X(
    Ce aveti voi cu faptu ca mananca mult? Si eu as vrea sa mananc atat fara sa stau cu grija ca mai pun 5 kg pe fund 8-|… Alta treaba e ca ce baga mihu in gura, pute…. Lasa’l dq de parizer…. Ghiozdanu lui miroase :-& … trebuie un avertisment pus DO NOT OPEN si desenat semnu pt pericol biologic…

    Hai sa’l si laud : e un copil „dastept”, putin cam tacanit ( da doar putin) , e amuzant, ai ce sa vorbesti cu el ( despre toate si toti, mai mult despre toate :)) ), are o placere in a face misto de oameni :)) (mai grav daca unii se prind ca sunt luati peste picior).

    Fetelor, cand il prindeti pocniti’l putin, el tot crede ca barbatii sunt superiori femeilor, spune asta de cate ori are ocazia , si probabil asta va fi cauza mortii lui subite >:)

    Mah, nush ce sa mai zic… esti Ok… poate putin gay daca nu’ti faci mai repede o prietena sa ma convingi ca esti 100% „drept” , ca sa zic asa;;), iti mai dau eu haifaivuri :>:>:>… :))

    te pup >:D< … hai pa dragutule :*

  8. hai pa vroiam sa zic :-J

  9. a da, ca uitasem, e unu’ care vrea commenturi :))

    e bn ca da back:))

  10. nu stau acu sa scriu eseu asa ca zic pe scurt 😀 :
    esti un baiat de treaba si un prieten bun la nevoie;)

  11. E BULANGIU>:P
    =)))))

  12. SI ZGARCIT>:P

  13. Paguba la Casa omului 😎
    saracii parintii tai
    :-<…
    kred k dau mai multzi bani pe mankare dekat la intretinere , intr o luna de iarna:)))))
    Si mai tzi si q Steaua:O:O
    Grav , Grav
    :)))))

  14. app Oana e
    Bulangiu rau , (are „ditai bulanu’ „)
    :))))))

  15. fram, daca tu zici, u i l’ai vazut :-”

    =))
    hai ti pup:*

  16. deci bune si rele:)
    multe de zis:pai esti:funny,uneori te lauzi:)),mananci mult,bine-dispui lumea,uneori nu vrei sa-ti recunosti greselile,dar alteori da.
    uneori razi de altii(defecte),dar esti de treaba cand vrei.
    ma cam trimiti pe mine si apo la magazin,dar de la 1 ian 2010 s-a terminat:))
    esti putin orgolios,te pricepi la engleza.
    iti place sa te contrazici,mai rar cedezi,dar se mai intampla si asta:))
    Daca te simti bine asa nu te schimba,doar daca consideri tu ca e nevoie.
    cam atat! The end! sa nu uiti de ,,deal” ok?
    bai(bye)

  17. Hmm…toata lumea vorbeste pe aici ca binedispui lumea..pai cam asa e…cand scoti vreo perla d-aia funny de-a ta..esti genial….ca mananci..soarta….esti norocos ca nu asimilezi….si nu stai cu grija ca aoleu ma ingras:))))

    Iti place sa vorbesti despre orice…iti place sa stii lucruri intime ale fetelor…nu e nimic rau in asta…e chiar Ok.

    De gagici ai timp sa faci rost…dar pune mana si cauta una serioasa…ca or mai fi pe langa ea inca nu stiu cate:))))))…..e bn k nu isi dau seama:)))…

    esti ok myhu
    stii ca noi vb de toate pentru toti
    imi place ca stii sa pastrezi secrete…si lucruri intime.e de apreciat:)

    ti pwp
    :*:*:*>:D:D<

  18. Esti cam tantalau tu asa :))…dar esti ok 😀

  19. io cred ca esti un mare derbedeu:)) :p

  20. pai mah mihule…pana acum am numai de bine de zis…esti super de treaba, tot timpul vesel ( chiar, nici nu stiu sa-ti spun dak te-am vazut vreodata altfel decat razand sau fiind vesel), esti fff amuzant, ne bine-dispui in fiecare zi ( nu stiu ce ne-am face noi fara tine la ore gen istorie, latina, geogra si toate cele), dar esti si pus pe treaba cand iti propui asta…lasati copilul in pace! ce aveti cu el? ce dak mananca? dak ii e foame…si in plus, mai e si slab, deci isi permite.pai mihule, if you ask me,nu ai de ce sa te schimbi deocamdata. anyway, ne vedem la scoaala. sarbatori fericite and have fun! >:D<

  21. sor’meo:-w
    era vorba de norok(bulan)
    😎

    :*:*

  22. e greu cu fetele, amore!:))

  23. mihule, eşti cul!

  24. Pai.la cat de bine te cunosc eu si la cat de des te vad eu intr-o zi,desi stai la cativa metri de mine:)),totusi esti ok,CU toate ca ne cam certam noi,cam super des,dar esti amuzant,in ciuda faptului ca… de fapt nu,nu-ti aduc aminte pentru ca iar incepi sa razi fara oprire:cuvantul ala cu „f” :”>.

    Gata,gata,am vazut cum esti catalogat p-aici din cauza faptului ca te indopi cam mult :D, eu n am treaba :d, pofta buna,sa-ti fie de bine oricum :))

  25. Haai, fie :*

    PS:Cand ai avut ultima F ? =))

  26. :(, lasa-ma pe mine, tu eviti intrebarea mea :-W

  27. Astept un raspunS:-W. Acum.

  28. Esti un sotz de vis:>. esti cu mult peste Dondooo!( bine…la el se iarta…varsta conteaza si influentzeaza:X) esti sexy funny mihu:>…chiar daca indiferentza ta:(( m-a facut sa-mi caut alinarea in Sh…! eu inca mai sper sa sti de unde ai plecat >:) si cine te-a format! deci uita de toata multzimea ta de amante : : sexy oana andrei-a 2 a banca , randul de la mijloc , spre geam…17 ani:>tanara si nelinistita ( e cea mai buna oferta de pe piatza, deci poti sa o combini la cartela:> doar ca in cosmote) hai ciao mih>:D< esti the best mih care s-a inventat vreodata!

  29. bhaa…da toata lumea te lauda :))
    mi-a placut de adina…cik de la 1ian te duci singur la magazin…da chiar asa-i…daca mai vrei sa ma duc tre sa-mi iasa ceva greu din afacerea asta…
    bla bla…atat am vrut sa completez :))

    hai noapte buna…

    si…la multi ani ca nu am credit sa-ti dau de anul nou 😛

    PS! nu te imbata prea rau 😛 stiu ca esti rezistent

  30. La multi ani cuaie :)))
    :*

  31. Esti tovarasu’ meu via Mondenii 😀
    Palalila :*

Lasă un răspuns

