Seria Twilight   9 comments

Mă, m-am gândit la o oră aşa de matinală sa discut puţin problema cu Twilight şi criticile lor.

Personal, mie mi-a plăcut toată seria.Bine, nu sunt eu genu’ care citesţe necontenit, mai bine zis sunt genu’ care nu prea citeşte.Dar, câteodată mă apucă, pentru că mă stârneşte cineva sau ceva şi curiozitatea mea e pusă greu la încercare.

Bine, filmele sunt oribile până acum, în comparaţie cu volumele, dar nu poţi să comprimi atât şi totuşi să surprinzi toate detaliile.

Criticile, nu că m-aş pricepe eu, sunt „rostless”.Adică milioane de persoane citesc cartea şi critica încearcă să te convingă că nu e o carte bună.

Ce e aşa greu?Stephenie Meyer asta a scris şi ea la o beţie:)), şi s-a gândit să publice prima carte pentru ea.Întâmplarea a făcut ca lumea să fie atrasă, chiar foarte atrasă de primul volum şi atunci Stephenie s-a pus pe treabă, serios de data asta.Şi acum femeia-i realizată pe plan profesional.Cred că şi personal:).

Asta e frumuseţea cărţii, să te ţină în suspans, să nu mai poţi să laşi volumul din mână.Pentru mine a funcţionat faza asta.

Deci, una peste alta, mie mi-a plăcut seria Twilight, indiferent de remărci sarcastice sau altele.

Enjoy!

Posted Decembrie 21, 2009 by myhu in decembrie 2009

9 responses to “Seria Twilight

Subscribe to comments with RSS.

  1. prima carte e ok. tipa nu are forta ca scriitoare, dar ma rog.
    urmatoarele 3 sunt mai naspa. adica se vede ca sunt scrise pentru marketing.

    la faza cu filmele ai dreptate. sunt de cacat. Dar ce sa-i faci mai Mihule:))?
    Noi sa fim sanatosi

  2. 🙂

  3. mie mi se pare o chestie la fel de comercială ca şi Harry Potter, gen „hai să mai scriu un volum să mai scot nişte bani”.

  4. Din cauza mea ai scris acest post :)) 😀 , daca nu eram eu, daca nu te intrebam eu de carteee.. :))

  5. @ mica mare :d

  6. nu comentez ca nu sunt in tema cu chestia asta. am vazut primu film si mi s-a parut ok. mi-a placut. o sa citesc si cartile. dar nu acum. cand o termina cu toate:))
    :*:*

  7. @tedi: harry potter e scris bine. si filmele sunt bune. spre deosebire de tuailait 😉

Lasă un răspuns

