Pijama party!   17 comments

Azi, 11 decembrie, ţin să menţionez faptul că, pe tot parcursul orelor, colectivul clasei a-11-a E a fost îmbrăcat în propriile pijamale.Şi tot astăzi, s-a dat teză la geografie, respectiv istorie în aceleaşi pijamale şi eventual cu papuci de casă, sau pur şi simplu în şosete.Cred că o să intrăm în Guiness Book, asta doar dacă ne implicăm foarte mult, ceea ce nu e cazul.

Reacţiile profesorilor au fost penale.Nu mulţi profesori se gândesc la faptul că la ora în care se dă teză elevii au ceva ieşit din comun.

Reacţia mamei mele: „Dacă eram eu profesoară, va dădeam afară pe toţi!”

Reacţia tatălui meu: „Hai mă că vin şi eu, dar de ce să-mi mai iau pijamale?Vin direct în curu’ gol!”:))

Se vede diferenţa dintre generaţii.Adică nu vreau să zic că ei sunt duşi, dar ăştia mai tineri avem o înclinaţie spre nou, spre excepţii.

Pentru cine nu ştie (şi mulţi nu ştiu), fiecare persoana ia cadou altei persoane din clasă, fără ca aceea să ştie.Cadoul nu trebuie să fie scump sau pompos, ceva simbolic acolo. CA CAdou am primit o carte, „Bărbatul-cutie” pe care o voi citi cu siguranţă vacanţa asta.Mulţumesc încă o dată, Miruna.Am dăruit o eşarfă şi o pereche de cercei cu mare bucurie:).

În continuare, aştept Crăciunul, dar mai ales Anul Nou, pe care cred că m-am hotărât unde îl voi petrece.

Enjoy!

Posted Decembrie 11, 2009 by myhu in decembrie 2009

17 responses to “Pijama party!

Subscribe to comments with RSS.

  1. şi noi am făcut chestia aia cu cadourile. 🙂 şi ne-am îmbrăcat gen moş crăciun. ienăchiţă. tipiiiiiic! :)) xoxo

  2. si ce ti-a mai placut tie cand te-a calcat Dondo pe papucii mei maimutzoi :))
    panarama profii astia…si cea de germana =))

  3. Dupa ce vei termina de citit cartea, sa scrii cateva cuvinte despre ea. Poate stranesti curiozitati si o vor mai citi si altii. Gen „invitatie la cultura”.
    😀

  4. ok:))

  5. unde faci tu revelionu?:-w…..
    guma city!
    sper!

    cuaie, te tuc!
    am fost colosali, ce sa mai!:x
    clasele de a11a sunt cele mai tari!:X

  6. ms pt cadou myhule>:D<

  7. Mie ce imi cumperi CA CAdou de Craciuuun?;;)

  8. Ok, tin sa ti multumesc :)). Totusi, am sa abuzez putin :)) catusele sa fie roz, din plastic , asam. scoci? prima oara citisem scoici :d, hei, cum ramane cu pachetu meu de biscuiti?

    PS: :*

  9. O să-ţi iau din fier, că din plastic se rup la prima uitlizare:))
    Ai vreo preferinţă? Sau îţi iau d’ăia la douăj’ dă bani?:))
    p.s : Guess Who- Eu, tu si restu’ lumii:))
    :*

  10. bai:)) de abia astept revelionul:x

  11. =)))))), cum vrei sa le utilizezi tu?, mai tine aia cu teava din baie? :))

    PS: again :*
    ps2: lumii* :))))

Lasă un răspuns

