1 Decembrie:un mare fâs!   4 comments

N-am mai scris de ceva timp pe blog.Poate din lipsă de subiecte interesante, poate din cauză că am fost ocupat cu altele, dar azi vreau neapărat să mentionez măcar ceva cu privire la Ziua Naţională a României.

Sunt de acord că Unirea celor trei principate a fost un mare pas în momentul acela, însă acum a devenit o mare bâşină.Parada, nu ştiu, e aceeaşi de câteva zeci de ani încoace şi poate d’aia tot amalgamul ăsta a devenit într-adevăr monoton.

Am văzut că o parte din lumea care a ieşit în stradă astăzi pentru a sărbători, au început să strige „Geoană!!” sau „Băsescu!!”  La care un reporter ” Ce legătură are 1 Decembrie cu viitorul preşedinte?” Moşul „Nu ştiu da’ io îl vreau pe Geoană preşedinte!” Teribilă logica asta.Îmi place din ce în ce mai mult!  

Ca şi în anii trecuţi, lumea aproape că s-a omorât pentru o porţie de mâncare.Nimic neobişnuit.

Sunt curios ce o fii la televizor în seara asta.

Am şi ceva ce-mi place.Imnul de la Antena 1 când dă publicitate.Ăla cu „Cânt taree, România bine, bine, bine!”:)).Îmi place cum sună:d.

Enjoy!

Posted Decembrie 1, 2009 by myhu in decembrie 2009

4 responses to “1 Decembrie:un mare fâs!

Subscribe to comments with RSS.

  1. ” Ce legătură are 1 Decembrie cu viitorul preşedinte?” Moşul “Nu ştiu da’ io îl vreau pe Geoană preşedinte!”

    asta chiar a fost colosala!
    pufff:-j… mi-era dor de tine:*

  2. să mor de n-a zis aşa:))
    :*

  3. Ce bine ca azi n-am deschis televizorul :))
    Toata ziua m-am uitat la filme pentru Craciun, ca trebuie sa bag mare la recomandari pe blogul de recenzii.
    Inca o data, ma bucur ca am ratat transmisiile tv de astazi 😀

  4. jos palaria romane! 😉
    La multi ani de ziua noastra!

    Piedicutza (apo)

Lasă un răspuns

