Gata!   4 comments

Deci, hai să stabilesc un lucru: cui nu îi place ce găseşte pe blogul ăsta, să nu se mai apuce cu mâinile de cur şi să caute ce îl interesează în altă parte.

Şi dacă nu îţi place ceva şi vrei să comentezi asupra lucrului respectiv, fă-o într-un mod civilizat, nu urla p’aici în gura mare şi cu spume la gură!Ia un calmant şi stinge calculatorul!

Încă un lucru: dacă greşesc în exprimare, ortografie sau altele, se găseşte câte un blogger d’ăsta şmecher care încearcă să mă convingă cât neadevăr e în ce am zis prin mijloacele lui.Am un mesaj pentru el: _|_!

Sunt la început în treaba asta cu blogul.Poate nu ştiu să-mi structurez bine ideile, dar nu te pune măta să mă citeşti, ok?

Am încheiat!

Posted Noiembrie 12, 2009 by myhu in noiembrie 2009

4 responses to “Gata!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Neajunsurile sobolanilor nu vor inceta niciodata. mancarimile in fund sau intre degete ii vor chinui mereu. Daca, eventual, iti afisezi pe blog mail-ul pentru diferite pareri sau opinii ce nu se vor a fi afisate in public, vei primi in mare parte doar mail-uri cu injurii. Iar acestea nu vor inceta odata cu vechimea in blogosfera, ci se vor inmulti, culmea. Nu i-am inteles niciodata pe cei care intra, nu le place ce gasesc, dar se reintorc pentru a-si baga si a-si scoate ****. Nu gasesc logica reintoarcerii. Gaina are creierul cat un bob de fasole. Al vesnicilor nemultumiti trebuie sa-l bagam la microscop, altfel nuavem sanse sa-l depistam.

    Cat despre greselile de ortografie, eu am scris un post ca vreau sa mi se spuna greselile. De atunci lumea a inteles prost si mi le arunca in fata de parca eu le-as fi inferioara, nici decum egala lor.
    Dar astia sunt romanii nostrii.

  2. Dar câteodată nu mai rezişti şi trebuie să spui şi tu ceva.Nu neapărat injurii, dar să contracarezi oarecum spusele „şobolanului”.

  3. Stiu. Si eu imi mai ies din fire. E normal, suntem oameni. Macar noi suntem oameni 🙂
    spre deosebire de ei

  4. eheeee.. e greu cu blogger-ii:))

    no serios acu.. exista x sus in dreapta, iar daca vrei sa critici, poti sa critici intr-un mod.. civilizat, ca frumos nu poti. totusi.. e critica! B-):))
    :*

Lasă un răspuns

