Gripa porcină!   12 comments

Offtopic: m-am dat şi eu pe diacritice, mi se pare normal ca omul să scrie cât mai corect posibil, din moment ce dispune de toate posibilităţile:)

În legătură cu gripa porcină, nu e de glumit! E super- periculoasă şi s-a extins cu mare rapiditate şi în ţara noastră.Virusul poate cauza decese.Din păcate, Rumeinia nu dispune de vaccinuri care să protejeze populaţia pentru că, înainte să existe gripa şi la noi, Guvernul şi preşedintele nu au vrut să consume banii „publici” achiziţionând astfel de lucruri inutile!!
Na mă, că v-aţi facut din nou de căcat!

Aşa că Românica noastră mai are de aşteptat vreo lună-două până se fabrică un vaccin (şi nici nu se ştie dacă va fi* bun, că doar ştii cum e românul: „-Hai bă, dă-l in măsa că e bun, nu îl mai testăm.Mai bine adu sticla aia  de J&B!”).

Ca măsuri preventive ar fi* cam ce zice la televizor ( fazele cu spălatul des pe mâini, strănutatul in şerveţel, evitarea aglomeraţiei) si măştile medicinale.Din ce în ce mai multă lume le poartă, mai ales în Bucureşti şi Sinaia.

Azi, am purtat şi eu o mască d’ asta în clasă.Uite, nu mint:Imag011

Am vrut să merg cu ea şi pe stradă, dar e ciudat să fi* singurul care poartă aşa ceva ( deocamdată ).

Concluzia: dacă vă doare capul, aveţi simptome specifice gripei, sau aveţi chef de chiulit, NU veniţi la şcoală.Absenţele se motivează, dar viaţa nu:).

Tu faci ceva ca să te fereşti de gripă?

Enjoy! ( ruxy, îmi pare bine că mi-ai împrumutat cuvântul de sfârşit )

Posted Noiembrie 4, 2009 by myhu in noiembrie 2009

12 responses to “Gripa porcină!

Subscribe to comments with RSS.

  1. adevar graiesti 🙂 totushi daca se va extinde gripa asta si va deveni o pandemie sa vezi ce o sa iasa :)) (noi suntem f buni la organizare :)) oricum sper sa nu se ajunga la asa cv…

    P.S: ti se potriveste masca aceea… sa te faci „doftor” :))

    s-auzim de bine

    cius!! :*

  2. faza cu „tu faci ceva ca se te feresti de gripa?” e mondiala;))
    pai mai mihule, si eu am purtat masca ca a ta:))
    oricum fara misto, cred ca chiar ar trebui purtata!
    in rest…numai de bine:))

  3. bv varu……..asa cum spune sh allecss_x..”adevar graiesti”:D…..sh mi-a placut asta:Absenţele se motivează, dar viaţa nu:d……sh ai perfecta dreptate in tot ce ai spus in aces post….tine-o tot asa;)

  4. ai plagiat’o pe diri cu „absentele se motiveaza dar viata nu” :))
    urat! urat!
    maine stau acasa ca mi’e frica sa mai ies pe strada :-S :-SS

  5. :)) cu toata placerea, mihule!

    si corect. gata cu narghilelele, gata cu bautu unu dupa altu si cu mancatu 5 dintr-un sandwich. n-ai bani, nu manci, n-ai bani, bei de la ghiveta, n-ai bani.. furi si ai bani ca sa achizitionezi tot ce vrei!:)) kidding.. sau nu:-”

    aveti grija de voi, fratilor!:*

  6. chestia cu gripa porcina nu e facuta decat pentru spalare de bani la nivel inalt, sa se mai fure un milion doua de euro pe urma vaccinurilor.
    so don`t worry, be happy 😛

  7. eu nu fac nimic

  8. da, e periculoasa treaba…dar sper sa nu se ajunga atat de departe incat sa fim nevoiti sa folosim toti masca pe bune…in rest, imi place ce ai scris, mah myhule. 🙂

  9. tu scrii mereu fii cu 2 i? nu, da’ ziceam si io asa daca dispui de toate posibilitatile

  10. si de ce am un avatar roz?

  11. şi nici nu se ştie dacă va FI bun

    Ca măsuri preventive ar FI cam ce zice la televizor

  12. Eu aşa ştiu:-?? şi problema asta a fost întotdeauna dezbătută.N-o să modific, dar mulţumesc pentru observaţii Dan şi HALFKNOT:)
    p.s: ai avatar roz din pură întâmplare:))

Lasă un răspuns

