Liceu again:)   6 comments

Dupa o lunga si bine-meritata vacanta de vara in care am facut tot ce mi a trecut prin cap, a sosit timpul sa vina si timpul pentru scoala.M am bucurat, pe bune, de-abia asteptam sa mi revad colegii ( mai mult colegele, in cazul meu).La festivitatea de deschidere totul a fost o mare cacanareala..nu s a auzit nimic din ce vorbeau aia din conducere.Aaaa, a venit si Florin Popescu, cica un mare politician.Eu nu am vazut decat unu cat casa care de abia se putea misca:)).Am fost in clasa, ne a vorbit diriga despre noul an scolar si am plecat prin oras.Clasa a 11 a e mult mai lejera pentru mine.Pai frate, din 35 de ore cate aveam anu’ trecut, acu’ am doar 27:D.Nu-i bine?:>

Am plecat la culcare, mi e somn(:|.ne vorbim aici, pe blog:).Paa!

Posted Septembrie 15, 2009 by myhu in Uncategorized

6 responses to “Liceu again:)

Subscribe to comments with RSS.

  1. cum ma nu s-a facut nimic la deschidere?!?!!:O:O:O incurcarea anilor scolari si bineinteles, noi!!! corul!!! liceului!!! am cantat!!!!!! imnu!!!!:)):)):)) vrei sa iti scriu si versurile?!:O:)):)) mai bine lasa

    boassa te sfatuieste sa o sustii si in anul asta de campanie electorala! promit sa….. mananc, dorm si sa urlu si sa strang bani.. si sa altele.. dar e secret! ce mama dracului! putina intimitate!!!!

    hai nb, myuhule!:X:*:*>:D<

  2. bhaa…vezi ca avem 27h :))=)) ai vrea tu 25…poate la anu
    dar mai roaga’te 😉

  3. ce cuvant e ala la tine cu ,,ca…” nu mai stiu cum?:))
    hai k o sa fie tare anul asta:)

  4. hmmm…intrebarea mea e tot aia:)) cum dracului a intrat florin popescu pe usa:)) adica cum a incaput:-??? vb lui manu, cred ca l-au bagat pe poarta de masini:))

  5. myhu draga…sunt 27 de orE:)))
    eu nu l-am vzt pe popescu
    =)))
    am ajuns cu intarziere
    dar ma bn…k nu m-am poluat fonic..de la imnul vorstru=))))
    glumesc
    >:D<
    :*:*:*:*:*:*
    ms de comm:*:*:*:*

  6. vai! dar ai schimbat 25.uh???

    jos cu tine :))

    app, pt cartea la literatura univers iti iau 5 lei. sac sac :))

Lasă un răspuns

