Ora 4, n-am somn, deci scriu!   7 comments

Nu ma ia somnu’ cu nici un chip!Nu sunt nici acasa, asa ca poate asta e motivul.In orice caz, azi am avut o zi plina: de dimineatza am venit de la tzara, apoi am jucat fotbal pana la 2.M-a prins ploaia, m-a facut fleasca, m-am uscat si am mancat cu pofta (eram lihnit!!).Am fost apoi din micro 9 pana in micro 6 sa dau banii pentru a merge la mare (da, ma duc la mare pe 16 si vin pe 23:d:x).In momentu’ asta ma uit la tovarasu’ asta al meu cum se joaca o porcarie de joc pe nume Talisman.Mie mi se pare o tampenie!In fine…Deja e luni, mai e putin pana dimineata.Incerc sa ma culc, da’ nu stiu daca reusesc.Oricum, sunt destul de obosit.Hai ciao:*, ne auzim!Uitati un rasarit superb la mare!Asa sper sa prind si eu.rasarit-6489Ba0er

Posted Iulie 6, 2009 by myhu in Uncategorized

7 responses to “Ora 4, n-am somn, deci scriu!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mai omule … Talisman nu e o porcarie in primul rand … joaca si tu .. si in 3 zile nu faci level 10 .. in fine …. e bine ca te-ai apucat de scris si nu ti-ai facut degeaba blogul, tine-o tot asa :>:>

  2. norocos eşti mihule. eu abia am apuat să dorm 2 ore noaptea asta.

  3. mihule.. acu vine 16:X abia astept sa mergem.. si sa ne ardem cu soarele:> mai dormi cu mine?:>:)):)) te-am pupat! spor la scris.. astept multe de la tine.. profa de romana o sa fie mandra!:>:)):*:*

  4. sal’tare mihai , mda si mie mi se mai intampla sa nu adorm, ma bucur k esti in grupul celor cu blog , la cat mai multe posturi 😉

  5. Aha aha…vezi ce imi aduci de la mare..:-w…i’m waiting:>…cat despre faza cu mancarea…:)))) stim cu totii cat de putin mananca myhu…saracu de el..era lihniiiiit:))))…hai pup >:D:D<

  6. nu mai bine scri ziua si dormi noaptea ma?:) …oricum e tare blogul. spor la scris:D

  7. Pai bine ma idiotule,talisman e o porcarie?? /:)
    tu esti atat de bot incat nu sti sa joci nici Wolverine…[-x
    deci mai taci din gura :))…
    hai te pupa nenea >:D< :-@

Lasă un răspuns

